FAQ
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że znajdziesz to, czego szukasz, a jeśli nie, skontaktuj się z nami. Doradzimy i odpowiemy !
- W jakich godzinach realizowane są dostawy?
Dostawy realizujemy w godzinach porannych. Podczas składania zamówienia możesz wpisać preferowaną godzinę dostawy. W Poznaniu oraz najbliższej okolicy realizujemy także dowóz popołudniowy w godz. 18-23.
Tutaj możesz sprawdzić do której godziny dostarczamy zamówienia do Twojego miasta.
- Czy podczas składania zamówienia mogę wybierać godzinę dostawy?
Oczywiście. Podczas składania zamówienia należy zadeklarować godzinę, do której dostarczymy Twoje zamówienie. - Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy jest zależy od miejsca dowozu, szczegóły >>
- Jakie są strefy dostawy?
Dostarczamy zamówienia na terenie całego kraju, sprawdź czy dowozimy zamówienia do Twojej miejscowości. Jeżeli masz wątpliwości czy docieramy do Twojej miejscowości, skontaktuj się z nami: hello@citydiet.pl lub telefonicznie: 880 419 000.
- Czym jest odbiór osobisty?
Jeżeli przejeżdżasz codziennie przez centrum Poznania, chcesz dodatkowo obniżyć koszt swojego zamówienia, możesz odebrać Swoje zamówienie osobiście. Jako jedyni oferujemy taką możliwość.
Jesteśmy w samym sercu Poznania, przy ul. Śniadeckich 25. Podczas odbioru osobistego odbierasz zestaw posiłków z menu na dzień kolejny.
- W jakich godzinach mogę osobiście odebrać moje zamówienie?
Odbiory osobiste realizowane są w godzinach od 16.00 do 19.00. Podczas składania zamówienia należy wybrać godzinę, na którą mamy przygotować Twoje zamówienie. - Gdzie mogę odebrać zamówienie osobiste?
Jeżeli w procesie zakupu wybrałeś możliwość odbiór osobisty, Twoje zamówienie czekać będzie na Ciebie zgodnie z wybraną przez Ciebie godziną odbioru, w naszej siedzibie pod adresem ul. Śniadeckich 25, Poznań. - Jak złożyć zamówienie online?
Złożenie zamówienia odbywa się poprzez stronę www.citydiet.pl - zakładka Zamów. - Czy do Mojego zamówienia mogę dołożyć sztućce?
Tak, w procesie składania Zamówienia możesz dodatkowo zamówić sztućce. - W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Płatności można dokonać za pomocą szybkiej płatnością online - BLIK, przelewem online lub przelewem tradycyjnym. W przypadku wybrania płatności przelewem tradycyjnym Twoje zamówienie będzie realizowane dopiero po zaksięgowaniu płatności.
Polecamy korzystanie z płatności online. - Czy podczas składania zamówienia warto założyć konto?
Zdecydowanie tak. Jeżeli na bieżąco chcesz mieć dostęp do złożonego przez siebie Zamówienia, mieć możliwość zmiany adresu / godziny / dni dostawy, podgląd do swojego menu, a także kontrolę nad Twoim Zamówieniem pamiętaj o Założeniu Konta. - Czym jest panel klienta?
Panel Klienta jest miejscem dostępu do Twojego Konta. - Czy mogę wstrzymać dietę lub wybrać inne dni dostawy?
Tak, zakładając konto podczas składania Zamówienia masz możliwość zmiany adresu (w zakresie opłaconej strefy), godziny lub dnia dostawy Twojego zamówienia. -
Czy mogę zrezygnować z posiłku?
Tak, możesz wykluczyć dwa dowolne posiłki.
- Czy mogę wykluczyć poszczególne składniki z diety?
W standardowej ofercie możesz wykluczyć świeże produkty dodając wykluczenie przy składaniu zamówienia. Jeśli chcesz wykluczyć inne produkty to skontaktuj się z nami hello@citydiet.pl lub zadzwonić: 880 419 000. Możesz też skorzystać z opcji Your Individual CityDiet. Dostosujemy menu do Twoich kubków smakowych i oczekiwań.
- Czy zrealizujecie dla Mnie indywidualną dietę uwzględniającą moje choroby, preferencje żywieniowe?
Oczywiście, staramy się sprostać wszystkim oczekiwaniom naszych Klientów. Jeżeli poszukujesz diety "uszytej na miarę" skorzystaj z opcji Your Individual CityDiet oraz dokładnie wypełnij wszystkie pola w formularzu tam zamieszczonym. Nasz dietetyk przygotuje dietę odpowiednią dla Ciebie. Jeżeli Twoja jednostka chorobowa będzie wymagała bardziej indywidualnego podejścia do tematu, poinformujemy Ciebie o tym. - Gdzie znajdę menu mojego zamówienia?
Menu, zawsze publikujemy w Twoim Panelu Klienta. - Jak wybrać odpowiednią dietę i jej kaloryczność?
Możesz skorzystać z naszego kalkulatora kaloryczności. Na podstawie Twojej wagi, wieku, wzrostu, płci oraz aktywności fizycznej kalkulator wskaże odpowiednią dla Ciebie kaloryczność. Jeśli wciąż będziesz mieć wątpliwości możesz skonsultować się z naszym dietetykiem. Pamiętaj, aby dieta przynosiła efekty nie podjadaj między posiłkami, a także odpowiednio nawadniaj Twój organizm. Najlepiej sprawdza się do tego woda. - W jaki sposób segregować puste pudełka po posiłkach?
Nasze ekologiczne pudełka możesz umieszczać oczyszczone z reszek jedzenia w pojemnikach na tworzywa sztuczne. Rekomendujemy jednak oderwanie foli zabezpieczającej z wnętrza pudelka i umieszczenie jej w pojemniku na tworzywa sztuczne natomiast pozostałą część w pojemniku na papier. Papierową torbę możesz wykorzystać ponownie lub wyrzucić do papieru.
- Jak mogę się z Wami skontaktować?
Zawsze możesz do nas napisać maila: hello@citydiet.pl lub zadzwonić: 880 419 000.